Forum test de codage d'Iain aka. Jay/jin

FAQFAQ  RechercherRechercher  AccueilAccueil  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  GroupesGroupes  

Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant

bullshit

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
paranoid
Dans bullshit, posté le Lun 15 Aoû - 21:35

Take a piece of my heart, make it all yours, you'll never be alone

Post haec indumentum regale quaerebatur et ministris fucandae purpurae tortis confessisque pectoralem tuniculam sine manicis textam, Maras nomine quidam inductus est ut appellant Christiani diaconus, cuius prolatae litterae scriptae Graeco sermone

Exsistit autem hoc loco quaedam quaestio subdifficilis, num quando amici novi, digni amicitia, veteribus sint anteponendi, ut equis vetulis teneros anteponere solemus. Indigna homine dubitatio! Non enim debent esse amicitiarum sicut aliarum rerum satietates; veterrima quaeque, ut ea vina, quae vetustatem ferunt, esse debet suavissima; verumque illud est, quod dicitur, multos modios salis simul edendos esse, ut amicitiae munus expletum sit.

Illud tamen clausos vehementer angebat quod captis navigiis, quae frumenta vehebant per flumen, Isauri quidem alimentorum copiis adfluebant, ipsi vero solitarum rerum cibos iam consumendo inediae propinquantis aerumnas exitialis horrebant.

Metuentes igitur idem latrones Lycaoniam magna parte campestrem cum se inpares nostris fore congressione stataria documentis frequentibus scirent, tramitibus deviis petivere

Metuentes igitur idem latrones Lycaoniam magna parte campestrem cum se inpares nostris fore congressione stataria documentis frequentibus scirent, tramitibus deviis petivere Pamphyliam diu quidem intactam sed timore populationum et caedium, milite per omnia diffuso propinqua, magnis undique praesidiis conmunitam.

Erat autem diritatis eius hoc quoque indicium nec obscurum nec latens, quod ludicris cruentis delectabatur et in circo sex vel septem aliquotiens vetitis certaminibus pugilum vicissim se concidentium perfusorumque sanguine specie ut lucratus ingentia laetabatur.

Pseudo(s) : iain, jarvis, jin
Genre : he/him
Occupation : lol
paranoid
Voir le profil de l'utilisateur http://mmmmh.forumactif.org
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: bullshit, posté le Lun 15 Aoû - 21:35

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
je vis pour lui
Eva. Ma vie, je ne pourrais me lever le matin sans toi, ui et moi c'est pour tjrs, je l'aime comme je n'ai jamais aimé quelqu'un, il est trop fort, et rien ne nous séparera, parce que le destin. Olly. ♥
Lien 1
Lien 2
Lien 3
Lien 4
Lien 5
Lien 6
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Olly, quand je l'ai vu, j'ai direct accroché. c'est devenue vite une drogue et je pouvais plus m'en passer. Vous savez quand vous voyez une personne et que vos pupilles se dilatent.. c'est comme ça que j'ai su que c'était la bonne personne. Aujourd'hui s'il me quittait, je crois vraiment que je passerais à l'acte, car envisageai ma vie sans lui ne serait pas possible.
je l'aime tellement que j'ai déjà été capable de gifler une fille qui s'approchait trop près de lui. Je n'accepterai pas qu'il puisse me tromper même si je sais qu'il m'aime trop pour ça.
Je veux qu'on passe notre vie ensemble, jusque dans la mort. Je l'aime tellement que je pourrais tuer pour lui et faire tout ce qu'il me demanderai.
Olly compte plus pour mort que toute autre personne vivante. Plus que moi même.
Je suis dévouée à lui, il l'est pour moi même si il veut garder un peu de liberté. Je l'aime, c'est mon bb, bae, amour, tout ce que vous voulez. Sans lui, c'est comme si je n'avais plus d'eau.
35  reblog  24th

westherus:

By ´yatender on Flickr.
1605  reblog  13th

People say “never give up” but sometimes giving up is the best option because you realize you’re wasting your time.

unknown ━ (via whitenes-s)
33579  reblog  5th

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: bullshit, posté le Lun 15 Aoû - 21:37

( ´•౪•`)
11 ans   Japonaise   Hyperactive

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias, nullam nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum aemulas: Caesaream, quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit Herodes, et Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo superiore exstructas.

Dec 14'15
14 heures avant avec 1,146 notes

blues clues makes me so mad. If my dog made me go thru this much shit to figure out what it wanted for lunch id give it to a different family. blue out here like “imma put my dirty ass dog hands on three random household objects and make ur ugly ass figure out what I want” and steve does it!! every time!!! why cant the dog just put a paw print on the milk why steve gotta scadoodly doo his ass into a graphic novel every time blue want a fucking glass of milk w his snack. blue be like “we got all three clues” and snack time been over for two hours. id absolutely lose my fucking mind
━ Illaoi

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: bullshit, posté le Lun 15 Aoû - 21:50

Therapy
Therapy
Therapy
Therapy

Accenderat super his incitatum propositum ad nocendum aliqua mulier vilis, quae ad palatium ut poposcerat intromissa insidias ei latenter obtendi prodiderat
Brandon Alexander
28 ans
Prof d'anglais

Tonight we're victorious, 50/50 from murder

Incenderat autem audaces usque ad insaniam homines ad haec, quae nefariis egere conatibus, Luscus quidam curator urbis subito visus: eosque ut heiulans baiolorum praecentor ad expediendum quod orsi sunt incitans vocibus crebris. qui haut longe postea ideo vivus exustus est.

Quam ob rem id primum videamus, si placet, quatenus amor in amicitia progredi debeat. Numne, si Coriolanus habuit amicos, ferre contra patriam arma illi cum Coriolano debuerunt? num Vecellinum amici regnum adpetentem, num Maelium debuerunt iuvare?

Only fools fall for you but i suppose i'm one of'em

• Incenderat autem audaces usque ad insaniam homines ad haec, quae nefariis egere conatibus, Luscus quidam curator urbis subito visus: eosque ut heiulans baiolorum praecentor ad expediendum quod orsi sunt incitans vocibus crebris.
• qui haut longe postea ideo vivus exustus est.

• Quam ob rem id primum videamus, si placet, quatenus amor in amicitia progredi debeat. Numne, si
• Coriolanus habuit amicos, ferre contra patriam arma illi cum Coriolano debuerunt? num Vecellinum amici regnum adpetentem, num Maelium debuerunt iuvare?

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: bullshit, posté le Mar 16 Aoû - 12:02

IV.

Codé par Kreg

Arthur, Vivi, and Mystery are on the road when ghostly purple energy causes their van to break down in front of a spooky mansion. Inside they are greeted--and then attacked--by floating flames, singing ghosts, haunted suits of armor and living portraits. One of the portraits opens a trap door beneath the gang's feet.
The gang falls past mirrors that reveal something about each character: Vivi’s reflection is missing her eyes and Arthur’s is missing his prosthetic arm, while Mystery’s reflection causes the mirror to break. Arthur finds himself alone in a crypt with a single ornate coffin. The coffin opens, revealing a skeletal Ghost with a golden heart locket emerges and points at Arthur accusingly. Arthur is confused until the Ghost forms a pompadour of spectral flame. Arthur recognizes the Ghost and flees in terror as the Ghost gives chase. Vivi and Mystery have found the kitchen and raided the refrigerator. Arthur streaks past them. They see the Ghost and flee as well. The Ghost chases the gang through the mansion halls until Mystery stops before a portrait of the Mystery Skulls Van replaying what happened.
An unknown time prior: the van is driven by Lewis, a member of the Mystery Skulls and Vivi’s boyfriend. Mystery, Vivi, and Lewis are happy but Arthur (who has not yet lost his arm) who was slumping in the backseat, seems to be unhappy with Vivi and Lewis' relationship. The gang stops to explore an eerie cavern. Vivi and Lewis are intrigued, but Arthur is terrified and Mystery senses danger. The gang splits up at a divided path, with Arthur following Lewis. Mystery starts to accompany Vivi, but instead shadows Arthur. Lewis' path leads to a ledge while Vivi's leads below to the cavern floor, filled with razor-sharp stalagmites. While Lewis is looking down at the stalagmites, an evil spirit invades Arthur's arm and spreads to half his body. Arthur's possessed half shoves Lewis off the ledge. Vivi and Arthur's unpossessed half look on in horror as Lewis is impaled by the stalagmites. Lewis becomes the Ghost, and his supernatural energies "blind" Vivi to the trauma of his violent death by erasing her memory of him. Mystery, in reality a kitsune, tears Arthur's possessed arm off, freeing him of the evil spirit's possession. The flashback ends.

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: bullshit, posté le Mar 16 Aoû - 12:03

head.cars.bending
the 1975

songs that should be in your ears by xx
Crazy