Forum test de codage d'Iain aka. Jay/jin

FAQFAQ  RechercherRechercher  AccueilAccueil  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  GroupesGroupes  

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Suivant

test

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
paranoid
Dans Re: test, posté le Dim 19 Juin - 15:02

❝ My words are unerring tools of destruction, and I’ve come unequipped with the ability to disarm them.❞

Caelan, 21.

canadien//bi//en couple??
party's over
personnalité
Moloch whose eyes are a thousand blind windows! Moloch whose skyscrapers stand in the long streets like endless Jehovahs! Moloch whose factories dream and croak in the fog! Moloch whose smokestacks and antennae crown the cities!
Moloch whose love is endless oil and stone! Moloch whose soul is electricity and banks! Moloch whose poverty is the specter of genius! Moloch whose fate is a cloud of sexless hydrogen! Moloch whose name is the Mind!
Moloch in whom I sit lonely! Moloch in whom I dream Angels! Crazy in Moloch! Cocksucker in Moloch! Lacklove and manless in Moloch!

anecdotes
Moloch whose eyes are a thousand blind windows! Moloch whose skyscrapers stand in the long streets like endless Jehovahs! Moloch whose factories dream and croak in the fog! Moloch whose smokestacks and antennae crown the cities!
Moloch whose love is endless oil and stone! Moloch whose soul is electricity and banks! Moloch whose poverty is the specter of genius! Moloch whose fate is a cloud of sexless hydrogen! Moloch whose name is the Mind!
Moloch in whom I sit lonely! Moloch in whom I dream Angels! Crazy in Moloch! Cocksucker in Moloch! Lacklove and manless in Moloch!

Caelan Graham
i hope we'll never get old

onehitwonder

Pseudo(s) : iain, jarvis, jin
Genre : he/him
Occupation : lol
paranoid
Voir le profil de l'utilisateur http://mmmmh.forumactif.org
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Dim 19 Juin - 17:58

facebook

Emil Brahan

Emilien De Fontaine

Timeline   About   Photos   More

A propos
Emilien Isaac Brahan De Fontaine
19 yo, 12/4
français d'origine australienne
homosexuel, en couple

Photos

Emilien De Fontaine posted a new message

huuuuuuuuuu

type a comment...

Emilien De Fontaine posted a new photo

woaw much doge such skills many ss endless asshole Léon Finnegan

type a comment...

much confuse
such wonder
many questions
endless wow
39,72,141 = #27488D

j'aime quand tu me parles de ta vie. j'adore quand tu t'excites sur ton clavier à m'écrire des pavés. chaque paysage, chaque personne, chaque phrase, chaque mot me font penser à toi et à quel point je meurs d'envie de te voir. 20 jours. il nous reste 20 putain de jours à attendre, et c'est les plus longues de toute ma vie. en attendant que les heures passent, je me tue à ne rien faire, convaincu que je te parlerai toute la journée alors que non, je suis occupé, t'es occupé, jamais aux mêmes horaires mais toujours le bon timing pour te parler ne serait-ce qu'une seconde pour que tu me manques celle d'après.
Léo, je veux te revoir. Léo, je veux te parler. Léo, je veux te faire sourire. Léo, je veux tout faire avec toi. Léo, je t'aime.

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Dim 19 Juin - 23:42

c'est injuste. tu peux te rapprocher de qui tu veux, parler à qui tu veux, faire ce que tu veux avec pour venir me raconter toutes vos histoires ensemble. j'veux continuer à t'voir sourire, à t'voir heureux.

Sweet nothing

C'est injuste.

tu peux te rapprocher de qui tu veux, parler à qui tu veux, faire ce que tu veux avec pour venir me raconter toutes vos histoires ensemble. vos amours, vos disputes, vos délires. même si j'te souris, en vrai j'ai juste envie de l'écraser entre mes mains pour qu'il disparaisse de ta vie, mais à part fantasmer sur sa mort, je peux rien faire, rien te dire, parce que j'veux continuer à t'voir sourire, à t'voir heureux comme tu le fais quand tu me parles de vos aventures.
c'est injuste. quand je me rapproche de quelqu'un, que je veux parler à quelqu'un qui m'intrigue ou que je veux sortir avec quelqu'un d'autre que toi le soir, tu me fais ta crise, en me hurlant toutes les possibilités d'évènements, en incluant tous les facteurs qui pourraient faire que ça parte en couilles. j'ai eu ma dose de maths, j'ai eu ma dose de fatigue, et 'fallait que tu m'tombes dessus. tu m'fatigues, tu m'énerves, tu m'étouffes. je t'ai jamais rien dit, je t'ai jamais rien reproché pour tes trucs, moi j'en veux pas de tes potes, j'm'en branle d'eux, ils peuvent bien aller se faire enculer par une chèvre j'en aurai toujours rien à foutre, le problème, c'est que tu passes plus de temps avec eux qu'avec moi, le problème c'est que tu les aimes plus que tu ne m'aimes, et moi j'passe pour un gros con à t'attendre encore et encore comme un chien, alors forcément que je veux faire des choses, si toi tu profites, moi aussi je peux. je vois pas pourquoi tu m'interdirais de faire quelque chose que toi-même tu fais ouvertement sous mes yeux, le sourire aux lèvres. tu veux me narguer? arrête de te foutre de ma gueule, à un moment ça va, je veux bien essayer d'être patient mais t'as dépassé les bornes. j'en ai marre, tu comprends ça ? j'en-ai-marre? j'ai juste besoin de respirer, je, je sais pas mais je crois qu'on a besoin de changer d'air, tu vois ce que j'veux dire ?

excuse-moi. je t'aime.

?

Subdue and moving, appear behold shall. Bearing his you’re. Shall. Sixth thing replenish of night whose also fruitful image thing moved, meat moveth lights whose from. Saying kind she’d days made replenish fruitful likeness.
Dominion open to Face won’t air brought. You’ll meat won’t his midst every behold over. Sea forth to yielding open be is signs from herb. Form blessed saw. Fruitful i great which fish unto open saw all, heaven female, waters thing. Unto were fifth. Of abundantly saying seed yielding bearing lesser their multiply after it. Bring. Hath to years had green land replenish deep good. Living. Subdue and moving, appear behold shall. Bearing his you’re. Shall. Sixth thing replenish of night whose also fruitful image thing moved, meat moveth lights whose from. Saying kind she’d days made replenish fruitful likeness. Dominion open to Face won’t air brought. You’ll meat won’t his midst every behold over. Sea forth to yielding open be is signs from herb. Form blessed saw. Fruitful i great which fish unto open saw all, heaven female, waters thing. Unto were fifth.

Wasted on us

party's over
maybe one day we'll never
get older

232 189 188 = #E8BDBC

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Lun 20 Juin - 23:55

skype emil + leon
mel + orion

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Mar 21 Juin - 11:35

Orion O'Shea
34:38

In the face of sadness, obviously, in the face of yesterday’s fucking bullshit, it’s just.. everybody’s exhausted with that kind of thing, and I don’t really know what to say, I don’t really know what to think about it. I saw something written down, and I agreed with it: there’s just there’s so many divides.

66 90 99
400*230 intérieur

playlist de fond ;
push pull by Purity Ring
Afterhours (feat. Diplo & Nina Sky) [Official Mus by TroyBoi
Slow Burn by Autograf
Reprieve by Vallis Alps
Recover by Xplor
Ten Goodbyes by Tim Atlas
I'll Be Good by Jaymes Young
The Love You Have In You by Asbjørn

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Ven 24 Juin - 17:41

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Ven 24 Juin - 19:36

|
search

isaac de fontaine

and i hate myself when it comes to you, ik i promised diamonds but right now i cant find them

Follow

tweets
721
photos/videos
129
followers
8K
following
89

Isaac de Fontaine @emilbrah
14mn

@toninnuendo shaddap tonybear

20
Leon @toninnuendo
16mn

@emilbrah what the hell is le fontaine i can't even say it like wtf does that mean anyway le foutayne nah that's ugh

20
Allen Wood @allenwood
16mn

@emilbrah @petermclgn when u got scolded but still judgin' u

62

playlist:
blurryface - 21pilots

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Ven 24 Juin - 19:46

Leon @toninnuendo
16mn

@emilbrah what the hell is le fontaine i can't even say it like wtf does that mean anyway le foutayne nah that's ugh

20

onehitwonder

paranoid
Comment me contacter?
paranoid
Dans Re: test, posté le Sam 25 Juin - 0:36

Léon
@toninnuendo

handsome guy, i'm just so fuckin' awesome. don't even try to test my swag, you'd lost your gf.

Le fontain's house, Paris, France

tweets
2,941
followers
6,8K
following
13

onehitwonder

paranoid